2009. február 10., kedd

Muffin


Tegnap ipari mennyiségű muffint gyártottam Kata segítségével. Egyrészt anyósomnak csináltuk, mert ma ünnepli szülinapját a nyugdíjas klubban,másik felét meg Katának a mai farsangi bulijára.

És most leírom a receptet is, mert szerintem nagyon egyszerű, jól bevált, több barátnőm is szívesen és rendszeresen készíti:-)


1 bögre liszt

1 bögre cukor

1 bögre tej, ezt összekeverjük, és berakjuk a hűtőbe egy éjszakára.

Másnap bele:

1,5 bögre liszt

1 bögre cukor

3/4 bögre olaj

5 egész tojás

1 sütőpor

1 vaníliás cukor

Ez az alaprecept, ebbe tetszés szerint bármit rakhatunk, pl.csokidarabokat, diót, mazsolát, meggyet, ki mit szeret.

Ha mondjuk mákosra csinálom akkor annyival kevesebb lisztet teszek bele.

1 megjegyzés:

iszit írta...

Hú Zsuzsi asszem én is sütök egy adagot a hétvégén. sokféle receptet kipróbáltam már, de még mindig ez a nyerő!! :DDDD

Nálunk nem lehet az oviba házi sütit vinni csak boltit. Azt mondják, hogy a KÖJÁL nem engedi... pedig én is szívesen sütnék nekik mondjuk muffint...