2009. március 14., szombat

Macik




Ma igazi tavaszi nap volt nálunk, végre sokat voltunk kint a levegőn, a tulipánjaim is nagyon bújnak elő.
Itt van a húsvét nemsokára, muszáj már előre gondolkoznom, mert rengeteg megint a tervem. Ma amíg délután aludtak a kicsik, elkezdtem varrni az ajándék Tildás macikákat, amiből az első kettő rögtön gazdára talált,Andrisé és Katáé lett. Csak őket sikerült kitömni, ugyanis elfogyott a tömőanyagom, így mehetek megint a Meseboltba!:-) Szerintem aranyosak lettek, bár némileg eltér az eredetitől. Andris megint nagyon lelkes értük, úgy látszik Ő a leghálásabb a varrományiamért.


4 megjegyzés:

Timici írta...

Zsuzsi, nagyon helyesek lettek, szuperek a szemek:o) és olyan jópofa a többi kiterített is mellettük;o) én is varrtam már egyet, csak még nincs szeme, orra, nekem nagyon tetszik ez a fazon, tuti csinálok még én is
Meseboltba mikor mész?;o)

Névtelen írta...

Nagyon édesek lettek a macik. Nem tudom milyen tömőanyagot használsz, de nagyon népszerű a varrós lányok körében az IKEA Irma párnája, mert 190Ft csak és jó a tölteléke. Csak tipp! :)

Suzi írta...

Timici, köszönöm!!
A meseboltba jövő héten tervezem hogy megyek, majd nézek neked táskafület, jó? Csak majd írd meg nekem, hogy milyen kell!!

Zdora! Köszönöm a tippet, pont tegnap olvastam valahol én is, na majd megnézem, ha arra járok!

Delfike írta...

Arik a macik!