2009. április 14., kedd

Játék Ninával

Nina játékára jelentkeztem. Elég kevéske ollóm van, és csak egy db-on van ollóőr, azt a kis vicceset még Dóritól kaptam, még a monogramomat is belehímezte.-) A szép sárgát meg Katától kaptam nemrég, a harmadikat a szivárványosat meg Zsuzsától vettem, nagyon szeretem. Ezen kívül van még szabászollóm, meg varrósollóm, de szerintem most Nina a hímzős ollókra gondolt.
Közben kontúrozom a képemet, azt gondoltam húsvétra készen lesz.....még a felénél sem tartok.

4 megjegyzés:

Melinda írta...

Jól haladsz...kitartást a kontúrozáshoz!!

Suzi írta...

Köszi Melinda, kell is a kitartás, mert ezt most baromira nincs kedvem csinálni, de azért csinálom mintha lenne kedvem, ugyanis már nagyon szeretném elkezdeni a következő hímzésemet!:-)

Nina írta...

Nagyon klassz a tálalás :))) Istenem, de irigykedek, hogy már itt tartasz a FDP-vel! És köszönöm, hogy játszol velem!

TJ írta...

Suzi,
ez a kep csodas! Olyan, amit en is valasztanek:)Ahogy latom Te se aidara himzed...en sem tennem:)
Nagyon aranyosak a alant "nyuszis " kepek!!!