2010. november 9., kedd

Ovis ruhák





Már nagyon régóta tartozom ezzel a bejegyzéssel. Mostanában annyit dolgozom, hogy nincs időm írni.
Szóval,a mi kis ovink felkért, hogy csináljak a gyerekeknek egyforma ünnepi ruhákat. Én nagy örömmel vállaltam el a tervezését és a gyártatását is, annál is inkább, mert ebben nagy gyakorlatom van.
Mivel sváb faluban élünk, ezért természetesen trahten más néven drindl ruhát terveztem. A mintadarabhoz az anyagot, -ami eredeti tradicionális anyag- Bécsben vásároltam, sajnos ez túl drágának bizonyult, ezért helyette egy nagyon szép piros virágos anyag lett a befutó. A fiúk ugyanabból az anyagból kis mellénykét fognak viselni. Ha készen van a végleges verzió, azt is ráhúzom Katára és lefényképezem, kiváncsi vagyok a véleményetekre!
Igen, ezen dolgoztam annyit mostanság, de már látom a végét, kész a szabásminta, a mellénykék már a varrónőnél, most a napokban, majd a ruhákat fogom kiszabni.

Közben meg varrom a táskákat is, és végre megjöttek a megrendelt címkéim is!!!:-)
Terveim szerint jövő héten mutatom meg a táskáim egy részét,aztán szép sorban...
És, hogy mikor csinálom mindezt?? Kicsit segít anyósom, heti egy-két nap, aztán meg amikor Anna alszik, meg esténkén, meg kora reggel, én nem is tudom!:-)

És várom nagyon, hogy végre legyen 100 olvasóm, akkor biztosan kifogok sorsolni egyet a táskáimból, köztetek!!:-)

3 megjegyzés:

Tigrislilijom írta...

Uhhh. Ez nem egy kis munka....
Nagyon helyes lett a kislányruha, kíváncsi vagyok a fiúkéra :-)

Timici írta...

fantasztikusan néz ki ez az ünneplő!!!! biztos a mellénykék is klassazk lesznek;o)

4 gyerkőc mellett még ha segítséged van, akkor is rengeteg munka, le a kalappal előtted!

Dóra írta...

Nagyon helyes Katád ebben a ruhában.

Nekem is volt anno egy drindl ruhám. Még az egyetemen is hordtam, mint kiderült sokan röhögtem rajtam emiatt, sőt a szobatársaim zárt ajtók mögött fel is próbálták. Ezt nemrég mondták csak el nekem. Dőltünk a röhögéstől. Na ja, sosem voltam trendi:-DD