2011. január 4., kedd

Ajándékaim 2.






Ezek a madárkás lógóim. Óvó nénik, barátok ajándéka lett.Csináltam már egy hasonlót egyik húsvétkor, most megint nekiálltam, most viszont mindjárt vagy tízet készítettem belőle, azaz vagy száz madarat tömtem ki. Jókor jön ilyenkor Balázs és drága férjecském segítsége. Miután körbevarrtam, és kitömtük, felfűztem egy erősebb fonalra, közéjük gyöngyöket raktam, majd az aljára jöhetett a csengő. A képeken többet összefogam, így még jobban mutatott. Az ötlet ugyan nem az enyém, de nekem nagyon tetszik. Az egyiket meg is tartottam magunknak, Kata és Andris szobáját díszíti, a karnisról lóg le. Mellékeltem a madárka mintáját, háha valaki kedvet kap hozzá!:-)

5 megjegyzés:

Bebi írta...

Hogy tudsz ennyit varrni ennyi gyerek mellett!?
Fantasztikus!
Behivatkoztalak, kisebbik lányomnak megvarrtam a pacidat...Köszi
Holnaptól játszunk a blogomon, kukkants be!

Erika írta...

Nagyon ötletes! Így együtt meg különösen jól mutatnak.
Ha nem haragszol, akkor én el is mentem a mintát. A bejárati ajtóra készítenék magunknak egy kis csilingelő madárkát.:)

Virág írta...

De jól néznek ki, pedig kis egyszerű madárkák, de olyan édesek, így sokan egymás mellett-alatt. És szépek a színek is! Tetszik!

Timici írta...

már húsvétkor is tervbe vettem, de sajnos azóta sem lett kész, pedig annyira helyesek!

Suzi írta...

Köszönöm lányok, remélem meg is csináljátok!!:-)