2012. február 2., csütörtök

Gyerekeim







Micitől  rendeltem babákat, nézzétek meg mennyire aranyosak! Igazán szívvel és szeretettel készültek, egyszerűen imádni valóak.!!

Bár a gyerekek ajándéka lesz, mégis úgy gondolom, hogy az enyémek is, olyan jót játszottam velük!:-)
 Most elraktam őket dobozostul . Húsvétkor majd előkerülnek , és reményeim szerint addigra  még egy lesz belőlük, és akkor teljes lesz csapat! Persze addig még gyakran előveszem a dobozt és megszeretgetem őket.:-)


Ezúton is köszönöm Mici!!:-)

4 megjegyzés:

Schnappy írta...

Hú de aranyosak!:)

Unknown írta...

Szia!
Egy kis meglepetés vár a blogomon, kukkants be! ;)
http://boldogsag-var.blogspot.com/2012/02/figyelem-dijat-osztok.html

Aledi írta...

Juj, te mázlista! Már megcsodáltam őket FB-n :)

H. Mária írta...

Nagyon aranyosak. :))) Nekem 9 babát kellene Micivel készíttetnem a gyerekekről. :)