2012. március 28., szerda

Ed Emberley táska és ceruzatartó












Egy nagyon kedves vásárlóm kért meg rá, hogy varrjak a kisfiának egy táskát, az Ed Emberly rajzolós könyveihez.
A megbízás után azonnal utána is néztem , mik lehetnek ezek a könyvek amikhez még táska is kell?
Ed Emberly egy amerikai illusztrátor aki gyerekkorában nem tudott rajzolni, ezért kitalált egy módszert amivel lépésről lépésre meglehet tanulni hogyan is kell bármit lerajzolni. Rengeteg féle ötlete van még , például az ujjlenyomatból való rajzolásra is van könyve, nagyon aranyos. Nekem nagyon megtetszett, ezért rendeltem én is gyorsan belőlük, és így máris megvan a húsvéti meglepetés:-) Kíváncsi vagyok mennyire jön be a gyerekeimnek.
Esetleg, ha valakit érdekel megnézheti Ed Emberly oldalát: itt, rendelni meg itt lehet.
Végül is a táska megszületett, teljesen új fazonban, kicsit fiúsabbra szabtam a keresztben hordhatós táskámat. Kétféle színű textilbőrt használtam.
Mindenesetre megjegyzem, hogy nagyon értékelem azokat az anyukákat akik veszik a fáradtságot és ilyen gondosan választanak ajándékot.

Nincsenek megjegyzések: