2012. május 4., péntek

Barcelona

Vagyok olyan szerencsés, hogy az elmúlt héten pár napot  Barcelonában tölthettem a bátyámmal.
Az út kicsit másképpen alakult mint ahogy elterveztük. Eredetileg anyukámmal mentünk volna hármasban, szülinapi meglepinek szántuk a 75. születésnapjára. Sajnos azonban lebetegedett, így kettesben utaztunk.
Nagyon érdekes volt, mivel a bátyámmal még sosem voltam együtt ennyi ideig. Janó is egy négygyerekes elfoglal apuka, ritkán van mód rá, hogy legyen időnk egymásra.
 Mondhatom nagyon jól sikerült.:-) A város lenyűgöző, bár már nagyon régen jártam ott, de mindig is visszavágytam.
Három napig gyalogoltunk , megnéztük amit csak lehetett, és arra is fordítottunk elég időt, hogy  kiülve egy teraszra egy jó Sangria mellett beszívjuk a város hangulatát.
Aki a képeimre kíváncsi, megnézheti: itt.

1 megjegyzés:

Suzi írta...

Nekem is a pizsis a kedvencem:-)
Annyira,de annyira régen volt már...